Babybox från LloydsApotek

Frågor och svar om LloydsApoteks babybox

Vad händer med LloydsApoteks babybox?

Du saknar kanske LloydsApoteks Babybox? Under hösten 2022 byter LloydsApotek namn till DOZ Apotek. Under den tiden kan vi tyvärr inte erbjuda denna BabyBox. Vi återkommer när den är tillgänglig igen. Håll utkik!

Hur beställer jag en babybox?

För att få en Babybox behöver du vara medlem i LloydsApotek. Om du inte redan är medlem så kan du bli det här. Medlemskapet är kostnadsfritt och ger dig bland annat poäng när du handlar som omvandlas till värdecheckar.

När du blivit medlem kan du beställa en Babybox här.

Så behandlar vi dina personuppgifter

Är Babyboxen hos LloydsApotek gratis?

LloydsApoteks BabyBox är ett gratis erbjudande till gravida och nyblivna föräldrar som är, eller blir medlemmar i LloydsApotek. Tänk bara på att hämta den senast 3 månader efter att ditt barn är fött. Endast en beställning per hushåll.  

Hur gör jag för att hämta en BabyBox?

Eftersom vi inte har ett centralt lager så behöver du besöka ett av våra fysiska apotek. Vi rekommenderar att man kontaktar sitt närmaste LloydsApotek och visa legitimation i kassan och be om en BabyBox. Observera att du först måste vara medlem i LloydsApotek.

Kan ni skicka hem en BabyBox till mig?

Tyvärr kan vi inte skicka hem en BabyBox, de kan endast hämtas i något av våra apotek.
Om du inte har möjlighet att själv hämta en box på ett apotek går det bra att någon annan hämtar ut en åt dig på annan ort. Personen du skickar måste legitimera sig själv samt ha med din legitimation.

Jag väntar tvillingar, kan jag få ut två stycken BabyBoxar?

Självklart ska du få en BabyBox per barn. Visa bara upp ett intyg från barnmorskan på att du väntar tvillingar, samt ha med din legitimation, så hjälper personalen dig på LloydsApotek.

Vill du veta något mer om BabyBox?

Förnya bank ID-session?
Din BankID session håller på att löpa ut. För att fortsätta vara inloggad behöver du förnya din session genom att bekräfta nedan
Kvar till utloggning